Първи свободен час
Мъжете дори онлайн пазаруват различно от жените
Изследване на ShopperCentric показва, че мъжете и жените пазаруват различно, дори когато купуват онлайн.
Мъжете обичат техниката и предпичитат да използват телефон, смартфон или iPhone, за да направят покупка, докато жените избират по-социалния начин, например чрез Facebook.
Всъщност, оказва се, че едва 6% от онлайн купувачите пазаруват през социална мрежа, но тендециите са към увеличаване.
Изследването на ShopperCentric обхваща 1000 души на възраст между 18 и 64 години. Вижте резултатите:
» Само 9% от пазаруващите онлайн следват любимите брандове в социалните мрежи
» Само 6% пазаруват през социална медия
» 37% смятат, че няма смисъл популярните марки да използват социални медии
» 38% от мъжете пазаруват през смартфон и само 29% от жените
» 60% жени използват Facebook и 52% мъже
» 38% от интернет потребителите на възраст между 18-24 са склонни да следват любимите си марки в социалните мрежи
» За сравнение – само 18% от хората над 35 години са склонни да направят същото
» Казват, че човекът е “социално животно”, но се оказва, че жените са по-социални, дори в онлайн пазаруването. Именно нежната половина е по-склонна да последва любимите си марки и магазини в интернет пространството.
SuperMag
Снимка: Flickr
Вижте още:
Няколко невероятни факти за онлайн пазаруването
Предимства на онлайн пазаруването
Преференции - Supermag